مراسم اختتاميه "مسابقه طراحي كمپين بازاريابي شركت نفت پارس (پرابلم)"
به گزارش واحد ارتباطات و روابط عمومي، مراسم اختتاميه مسابقه طراحي كمپين بازاريابي شركت نفت پارس كه با محوريت بازاريابي، تبليغات و برندينگ از ارديبهشت ماه سال جاري آغاز شده بود عصر روز پنجشنبه، 28 تيرماه 97، با تقدير از برگزيدگان و اهداي جوايز آنان به پايان رسيد.
اين مراسم با حضور دوازده تيم راه يافته به مرحله پاياني، مديرعامل و جمعي از مديران شركت نفت پارس برگزار شد كه در اين مرحله تيم ها، طرح هاي خود را جهت ارزيابي و امتيازدهي داوران ارائه نمودند.
در ادامه مراسم، مديرعامل محترم شركت نفت پارس هدف از برگزاري اين مسابقه را استفاده و دريافت ايده هاي خلاقانه و نوآور جوانان، دانشجويان و نخبگان عنوان كردند و ايشان اظهار داشتند كه شركت نفت پارس با توجه به سابقه طولاني خود در زمينه توليد انواع روغن موتور و روانكارهاي صنعتي، همواره بر موضوع رضايتمندي مشتريان و ارائه محصول با كيفيت به مشتريان تاكيد دارد.
ايشان خلاقيت و نوآوري در تبليغات و بازاريابي محصولات را در شرايط فعلي كسب و كار يك ضرورت دانسته و اظهار داشتند: با بهره مندي از تكنولوژي و دانش روز، در موضوع تبليغات و بازاريابي توسعه برند و اثر گذاري بر روي مخاطبان، ايجاد خواهد شد.
پس از صحبت هاي ايشان، با رأي داوران مسابقه، سه تيم نشان، پتروكبير و اوليوم به ترتيب رتبه هاي اول تا سوم را به دست آوردند كه از اين تيم هاي برگزيده با اهداي لوح و جايزه تقدير به عمل آمد.









اخبار مرتبط
-
انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامتمحور برتر استان تهران
شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامتمحور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.
نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید